De verkoop van dit bouwproject is in handen van Warnars Makelaardij. De makelaar verstrekt de Kopersinformatie in de vorm van een brochure en/of tekeningen aan potentiële kopers en zorgt ervoor dat alle vragen die de kopers hebben worden beantwoord. De koop- / aannemingsovereenkomst wordt opgemaakt door de makelaar en in concept aan kopers toegestuurd ter controle. Kopers ontvangen tevens een uitnodiging om de koop- / aannemingsovereenkomst bij de makelaar op kantoor het te ondertekenen. In het contract treft de koper diverse onderdelen. Zo worden de regels omtrent de op te zetten Vereniging van Eigenaren (VVE) toegevoegd aan het contract alsmede de tekeningen van het te bouwen bedrijvencomplex. Na het tekenen van de koop-/aannemingsovereenkomst zal de communicatie met de kopers ook verder verlopen via de makelaar. De makelaar geeft met regelmaat een update over de bouw. Dit kan per e-mail of per brief gebeuren. Ook is het mogelijk dat aannemer in overleg met ontwikkelaar en makelaar een “kopersdag” organiseert. Op een dergelijke dag ontmoet u de andere kopers in dit project en kunt u alle vragen stellen aan de ontwikkelaar, de makelaar en de aannemer.
Aannemingsbedrijf L. van der Wal en Zn. BV uit Den Helder is een zeer ervaren bouwbedrijf en verzorgt het gehele bouwproces. De koopsom zal in 5 bouwtermijnen aan kopers worden gefactureerd.
De eerste termijn bestaat uit de aankoop van de grond/ start bouw. De overige bouwtermijnen worden verder omschreven in de koop-/aannemingsovereenkomst.
Notariskantoor Verhoeks uit Den Helder is de projectnotaris. Notaris Arnold Verhoeks controleert het volledige proces omtrent splitsing en levering van het bedrijvencomplex AmbachtsPlaza. De getekende koop-/aannemingsovereenkomst wordt door de makelaar bij Notaris Verhoeks aangeleverd die vervolgens de levering aan kopers voorbereid. De notaris zal de koop aan kopers bevestigen en kopers uitnodigen voor de juridische levering van de gekochte bedrijfsunit. De bedrijfsunits worden Exclusief BTW verkocht.
In de koopprijs is inbegrepen:
Tevens zijn in de koop-/ aanneemsom de volgende kosten opgenomen:
Nadat koper de koop-/aannemingsovereenkost heeft ondertekend, ontvangt koper binnen enkele dagen een kopie van deze akte. Koper dient vervolgens zo spoedig mogelijk de financiering te regelen. In het contract wordt een termijn van 4 weken opgenomen voor de koper om de financiering in orde te maken. Indien koper geen financiering krijgt en dit tijdig (binnen deze 4 weken) aantoont, dan kan de overeenkomst kosteloos worden ontbonden. Na de periode van de
4 weken na ondertekening vervalt deze clausule. Indien de koper geen financiering nodig heeft wordt deze clausule niet opgenomen in de het contract.
AmbachtsPlaza is een project van
Schooten Projectontwikkeling bv.
Op dit moment zijn alle loodsen verkocht!
Copyright © Darvis - In onderhoud bij Darvis Sitemap - Disclaimer -